کاتالوگ ها
اطلاعات تماس
دفتر فروش: کرج طالقانی جنوبی خ سیدالشهدا پلاک 2076
تلفنهاي تماس ما:
026-32252192
026-32256646
026-32211273
09125974265
مخزن ارائه شده به عنوان یک کالا با ماندگاری بالا تولید و عرضه شده است. کلیه قطعات از مواد بسیار مرغوب تهیه و پیش از مونتاژ به سختی مورد ارزیابی کیفی قرار گرفته اند. سطح بیرونی مخزن نیز با استفاده از رنگ مخصوص پوشانده شده است که برای مدت طولانی ظاهر زیبای اولیه را حفظ کند. ماده اسپری شونده داخل مخزن به صورت اتوماتیک توسط موتور همزده میشود. این امر باعث میشود ماده اسپری شونده در خلال کار به صورت همگن از نازل خارج شود و سطح یکنواختی از چسب بر روی قطعه کار ایجاد نماید. این نوع از مخزن برای انواع رنگ یا چسب (قابل اسپری) مناسب است. ظرفیت مناسب این تانک به کاربر امکان میدهد تا در ساعات کاری میزان بیشتری از عملیات چسبزنی را بدون توقف و با کیفیت بالاتر انجام دهد

                                       

توجه :
به منظور حفظ کیفیت بالای کارائی این دستگاه، به شدت توصیه میشود بعد از هر شیفت کاری عملیات تمیزکاری مخزن و متعلقات آن به خوبی و با دقت صورت پذیرد. به این شکل نه تنها نیاز به تعویض قطعات بسیار کاهش می یابد، بلکه طول عمر خود مخزن نیز طولانی تر میشود.
ردیف نام دستگاه مدل قیمت(ریال)
1 مخزن 10 لیتری پایه بلند دارای همزن اتومکاتیک+شیر تخلیه AT-10AFG 22.000.000
2 شیلنگ دوقلو مخصوص پیستوله SS1180 590.000
3 پیستوله رنگ پاش کاسه رو نازل 1.5 SS-1203 3.300.000
  جمع قیمت مخزن اتوماتیک   25.890.000
 
 
ردیف نام دستگاه مدل قیمت(ریال)
1 مخزن 10 لیتری فاقد همزن به همراه پیستوله و شیلنگ SS1180 9.500.000
 
 
جهت دریافت اطلاعات فنی بیشتر لطفا با ما تماس بگیرید
هشدار
- این مخزن تا حد اعمال فشار   80 psiمناسب است. ایجاد فشارببیشتر از این ممکن است به انفجار ختم شود.
- شیر ایمنی برای محافظت مخزن در برابر فشار بیش از حد طراحی شده است. شیر اوریجینال بر روی فشار 60 psiتنظیم شده است. در صورتیکه فشاری بیش از این مورد نیاز نیست، این تنظیم اولیه را برهم نزنید.
- از انجام هرگونه عملیات نظیر دریل کردن، جوشکاری یا هرنوع ماشی کاری دیگری بر روی مخزن به ظدت پرهیز کنید.
 
نصب مخزن
قبل استفاده از اتصال صحیح نازل از یک طرف به ورودی (کمپرسور هوا) و از طرف دیگر به خروجی (شلنگ چسب زنی) مطمئن شوید. مخزن نباید بیش 80% ارتفاع پوسته پر شود. به موارد زیر توجه نمائید:
- هرگز در مخزن را قبل از اینکه فشار داخل مخزن کاملا تخلیه شده باشد باز نکنید. کاربر مخزن در این خصوص باید به خوبی تعلیم دیده باشد.
- باز و بسته کردن درپوش ها باید در دمای زیر 40 درجه سانتیگراد صورت گیرد و فشار چیش از گشودن سرپوش باید صفر باشد.
- در زمان شارژ و تخلیه مخزن، ابتدا مهره های کناری را شل کنید و از عدم وجود هرگونه فشاری داخل مخزن اطمینان حاصل نمائید، سپس سرپوش را بردارید. نحوه شل کردن مهره های کناری به صورت نمایش داده شده در شکل زیر انجام میشود.
 
استفاده از دستگاه
 
پیش از هر چیز از عدم وجود فشار داخل تانک اطمینان حاصل نمائید. در صورت وجود فشار، آنرا با چرخاندن اهرم تخلیه فشار در جهت عقربه های ساعت تخلیه نمائید.
پس از اتصال سرپوش به روی بدنه لازم است از عدم وجود نشتی در نقطه اتصال مطمئن شوید.
همچنین مهره ها ها در تمام زمان استفاده از مخزن باید بسته باشند.
- مهره های بالدار و  زبانه ها را شل کنید و سرپوش را از روی مخزن بردارید.
- ماده اسپری شونده (چسب یا رنگ) را داخل مخزن بریزید.
- سرپوش را گذاشته و پیچها را سفت کنید.
- شلنگ تغذیه باد را به مخزن باد وصل کنید. پیشنهاد میشود بین شلنگ و محل ورود باد یک فیلتر به کار گرفته شود. به این ترتیب باد ورودی از روغن یا آب یا هرگئنه آلودگی احتمالی خالی میشود.
- شلنگ باد اتوماتیک را به نازل خروجی هوا متصل کنید.
- شیر هوا را درجهت عقربه های ساعت بپیچانید تا دور موتور مناسب برای همزن ایجاد شود.
- شلنگ خروجی چسب / رنگ را متصل کنید.
- منبع تغذیه باد را روشن کنید و سپس رگولاتور فشار هوا را در جهت عقربه های ساعت بگردانید تا فشار کاری مورد نیاز تامین شود. اطمیان یابید که این فشار از 80 psiبیشتر نشود.
- شیر خروجی هوا را باز کنید.
- شیر خروجی چسب / رنگ را باز کنید.
- میزان هوای خروجی سر نازل بوسیله پیچاندن شیر تنظیم بر سر اسپری قابل تنظیم است.
- عملیات اسپری چسب / رنگ را مطابق نیاز انجام دهید.
 
نکته
- شیر اطمینان را به طور متناوب چک کنید. نسبت به تعمیر یا تنظیم شیر فشار اقدام ننمائید.
- در صورت روشن کردن همزن داخل تانک خالی میتواند مخزت را خراب کند.
 
تعمیر و نگهداری
 
بعد از هر شیفت کاری عملیات تمیزکاری را به دقت انجام دهید به این ترتیب از تامین قطعات جایگزین بی نیاز شده و طول عمر دستگاه افزایش می یابد.
 
دستورالعمل تمیزکاری
- شیر ورودی باد را ببندید
- شیر خروجی چسب / رنگ را باز کنید
- فشار داخل مخزن را به طور کامل تخلیه کنید
- کلیه مهره ها و پیچهای نگه دارنده را شل کرده سپس درپوش را بردارید
- سری اسپری گان را سه مرتبه بچرخانید
- در اسپری گان را در حالیکه ماشه (چکانه) را فشار میدهید با پارچه نرم بپوشانید. به این ترتیب باقیمانده چسب داخل شلنگ به مخزن باز میگردد.
- مخزن را خالی کرده و کلیه اجزای در ارتباط با چسب را با آب بشوئید
- چسب را داخل مخزن یریزید (بعد از اتمام شستشو)
- در مخزن را به محل خودش بازگردانید و پیچ شصتی و کلمپ را سفت کنید
- تا زمان مشاهده چسب از خرجی نازل، رو به هوا اسپری کنید
- مراحل 6 - 1 را تکرار کنید
 
رفع عیب
 
 
مشکل دلیل احتمالی روش حل مشکل
نمایشگر گیج فشار هوا کار نمیکند شکستگی یا خرابی تعویض کنید
چسب / رنگ در حین کار ته نشین میشود عملیات همزدن به خوبی انجام نمیشود
پروانه های همزن آسیب دیده است
موتور بادی درست کار نمیکند
دور همزن را بالا ببرید
همزن و موتور بادی را تعمیر یا تعویض کنید
چسب/رنگ یا هوا از واشر نشتی میکند واشر خراب شده
مهره ها سفت بسته نشده اد
واشر را تعویض کنید
مهره ها را سفت کنید
هوا از پیچ تخلیه نشتی میکند اورینگ خراب شده اورینگ را تعویض کنید
چسب / رنگ به طور یکنواخت بیرون نمی آید فیلتر یا شلنگ خروجی گرفته است بررسی و تمیز کنید
از موتور بادی NO 61یا  NO 10Aهوا نشت میکند اورینگ (61)یا واشر (10A)خراب شده تعویض کنید
 
 
نکته:فشارسنج را به طور مرتب بررسی کنید. در زمانی که مخزن از فشار تخلیه شده است، عقربه باید روی صفر بایستد.
 مخزن ارائه شده به عنوان یک کالا با ماندگاری بالا تولید و عرضه شده است. کلیه قطعات از مواد بسیار مرغوب تهیه و پیش از مونتاژ به سختی مورد ارزیابی کیفی قرار گرفته اند. سطح بیرونی مخزن نیز با استفاده از رنگ مخصوص پوشانده شده است که برای مدت طولانی ظاهر زیبای اولیه را حفظ کند. ماده اسپری شونده داخل مخزن به صورت اتوماتیک توسط موتور همزده میشود. این امر باعث میشود ماده اسپری شونده در خلال کار به صورت همگن از نازل خارج شود و سطح یکنواختی از چسب بر روی قطعه کار ایجاد نماید. این نوع از مخزن برای انواع رنگ یا چسب (قابل اسپری) مناسب است. ظرفیت مناسب این تانک به کاربر امکان میدهد تا در ساعات کاری میزان بیشتری از عملیات چسب
زنی را بدون توقف و با کیفیت بالاتر انجام دهد

توجه :
به منظور حفظ کیفیت بالای کارائی این دستگاه، به شدت توصیه میشود بعد از هر شیفت کاری عملیات تمیزکاری مخزن و متعلقات آن به خوبی و با دقت صورت پذیرد. به این شکل نه تنها نیاز به تعویض قطعات بسیار کاهش می یابد، بلکه طول عمر خود مخزن نیز طولانی تر میشود.
ردیف نام دستگاه مدل قیمت(ریال)
1 مخزن 10 لیتری پایه بلند دارای همزن اتومکاتیک+شیر تخلیه AT-10AFG 22.000.000
2 شیلنگ دوقلو مخصوص پیستوله SS1180 590.000
3 پیستوله رنگ پاش کاسه رو نازل 1.5 SS-1203 3.300.000
  جمع قیمت مخزن اتوماتیک   25.890.000
 
 
ردیف نام دستگاه مدل قیمت(ریال)
1 مخزن 10 لیتری فاقد همزن به همراه پیستوله و شیلنگ SS1180 9.500.000
 
 
جهت دریافت اطلاعات فنی بیشتر لطفا با ما تماس بگیرید
هشدار
- این مخزن تا حد اعمال فشار   80 psiمناسب است. ایجاد فشارببیشتر از این ممکن است به انفجار ختم شود.
- شیر ایمنی برای محافظت مخزن در برابر فشار بیش از حد طراحی شده است. شیر اوریجینال بر روی فشار 60 psiتنظیم شده است. در صورتیکه فشاری بیش از این مورد نیاز نیست، این تنظیم اولیه را برهم نزنید.
- از انجام هرگونه عملیات نظیر دریل کردن، جوشکاری یا هرنوع ماشی کاری دیگری بر روی مخزن به ظدت پرهیز کنید.
 
نصب مخزن
قبل استفاده از اتصال صحیح نازل از یک طرف به ورودی (کمپرسور هوا) و از طرف دیگر به خروجی (شلنگ چسب زنی) مطمئن شوید. مخزن نباید بیش 80% ارتفاع پوسته پر شود. به موارد زیر توجه نمائید:
- هرگز در مخزن را قبل از اینکه فشار داخل مخزن کاملا تخلیه شده باشد باز نکنید. کاربر مخزن در این خصوص باید به خوبی تعلیم دیده باشد.
- باز و بسته کردن درپوش ها باید در دمای زیر 40 درجه سانتیگراد صورت گیرد و فشار چیش از گشودن سرپوش باید صفر باشد.
- در زمان شارژ و تخلیه مخزن، ابتدا مهره های کناری را شل کنید و از عدم وجود هرگونه فشاری داخل مخزن اطمینان حاصل نمائید، سپس سرپوش را بردارید. نحوه شل کردن مهره های کناری به صورت نمایش داده شده در شکل زیر انجام میشود.
 
استفاده از دستگاه
 
پیش از هر چیز از عدم وجود فشار داخل تانک اطمینان حاصل نمائید. در صورت وجود فشار، آنرا با چرخاندن اهرم تخلیه فشار در جهت عقربه های ساعت تخلیه نمائید.
پس از اتصال سرپوش به روی بدنه لازم است از عدم وجود نشتی در نقطه اتصال مطمئن شوید.
همچنین مهره ها ها در تمام زمان استفاده از مخزن باید بسته باشند.
- مهره های بالدار و  زبانه ها را شل کنید و سرپوش را از روی مخزن بردارید.
- ماده اسپری شونده (چسب یا رنگ) را داخل مخزن بریزید.
- سرپوش را گذاشته و پیچها را سفت کنید.
- شلنگ تغذیه باد را به مخزن باد وصل کنید. پیشنهاد میشود بین شلنگ و محل ورود باد یک فیلتر به کار گرفته شود. به این ترتیب باد ورودی از روغن یا آب یا هرگئنه آلودگی احتمالی خالی میشود.
- شلنگ باد اتوماتیک را به نازل خروجی هوا متصل کنید.
- شیر هوا را درجهت عقربه های ساعت بپیچانید تا دور موتور مناسب برای همزن ایجاد شود.
- شلنگ خروجی چسب / رنگ را متصل کنید.
- منبع تغذیه باد را روشن کنید و سپس رگولاتور فشار هوا را در جهت عقربه های ساعت بگردانید تا فشار کاری مورد نیاز تامین شود. اطمیان یابید که این فشار از 80 psiبیشتر نشود.
- شیر خروجی هوا را باز کنید.
- شیر خروجی چسب / رنگ را باز کنید.
- میزان هوای خروجی سر نازل بوسیله پیچاندن شیر تنظیم بر سر اسپری قابل تنظیم است.
- عملیات اسپری چسب / رنگ را مطابق نیاز انجام دهید.
 
نکته
- شیر اطمینان را به طور متناوب چک کنید. نسبت به تعمیر یا تنظیم شیر فشار اقدام ننمائید.
- در صورت روشن کردن همزن داخل تانک خالی میتواند مخزت را خراب کند.
 
تعمیر و نگهداری
 
بعد از هر شیفت کاری عملیات تمیزکاری را به دقت انجام دهید به این ترتیب از تامین قطعات جایگزین بی نیاز شده و طول عمر دستگاه افزایش می یابد.
 
دستورالعمل تمیزکاری
- شیر ورودی باد را ببندید
- شیر خروجی چسب / رنگ را باز کنید
- فشار داخل مخزن را به طور کامل تخلیه کنید
- کلیه مهره ها و پیچهای نگه دارنده را شل کرده سپس درپوش را بردارید
- سری اسپری گان را سه مرتبه بچرخانید
- در اسپری گان را در حالیکه ماشه (چکانه) را فشار میدهید با پارچه نرم بپوشانید. به این ترتیب باقیمانده چسب داخل شلنگ به مخزن باز میگردد.
- مخزن را خالی کرده و کلیه اجزای در ارتباط با چسب را با آب بشوئید
- چسب را داخل مخزن یریزید (بعد از اتمام شستشو)
- در مخزن را به محل خودش بازگردانید و پیچ شصتی و کلمپ را سفت کنید
- تا زمان مشاهده چسب از خرجی نازل، رو به هوا اسپری کنید
- مراحل 6 - 1 را تکرار کنید
 
رفع عیب
 
 
مشکل دلیل احتمالی روش حل مشکل
نمایشگر گیج فشار هوا کار نمیکند شکستگی یا خرابی تعویض کنید
چسب / رنگ در حین کار ته نشین میشود عملیات همزدن به خوبی انجام نمیشود
پروانه های همزن آسیب دیده است
موتور بادی درست کار نمیکند
دور همزن را بالا ببرید
همزن و موتور بادی را تعمیر یا تعویض کنید
چسب/رنگ یا هوا از واشر نشتی میکند واشر خراب شده
مهره ها سفت بسته نشده اد
واشر را تعویض کنید
مهره ها را سفت کنید
هوا از پیچ تخلیه نشتی میکند اورینگ خراب شده اورینگ را تعویض کنید
چسب / رنگ به طور یکنواخت بیرون نمی آید فیلتر یا شلنگ خروجی گرفته است بررسی و تمیز کنید
از موتور بادی NO 61یا  NO 10Aهوا نشت میکند اورینگ (61)یا واشر (10A)خراب شده تعویض کنید
 
 
نکته:فشارسنج را به طور مرتب بررسی کنید. در زمانی که مخزن از فشار تخلیه شده است، عقربه باید روی صفر بایستد.
 
صفحه اصلی | گالری تصاویر | خدمات | محصولات | درباره ما | تماس با ما